Jak korzystać z treningu

jak korzystac z treningu

Jak korzystać z treningu

Najważniejsza w treningu jest regularność i staranność wykonania poleceń lektora. Każdorazowo na ćwiczenie zarezerwuj 15-30 minut. Najlepiej tyle ile potrzeba do odsłuchania każdego z nagrań z dodatkiem kilku minut na wyciszenie organizmu i wyjście z fazy treningu. Przyjmij wygodną pozycję ciała. Najwygodniejsza będzie najprawdopodobniej leżąca, choć w niektórych treningach nie jest ona konieczna. Dobrym rozwiązaniem jest przeprowadzanie treningu w tym samym miejscu. Z pewnością ułatwi to proces adaptacji. Nie jest to jednak koniczne.
Przed treningiem rozluźnij krępujące Cię elementy odzieży, pasek od spodni, kołnierzyk, obuwie,... Ustaw odpowiednią dla Ciebie głośność nagrania. Jeśli to możliwe załóż słuchawki. Ułatwi Ci to koncentrację na głosie lektora i wykonywanych poleceniach. Zamknij oczy i daj się prowadzić przez kolejne części treningu. Stosuj się do zaleceń najlepiej jak potrafisz.W przypadku ewentualnego braku możliwości uzyskania porządanego rezultatu pamiętaj, że kluczem są powtózenia. Trening prowadzony regularnie i starannie przyniesie rezultaty po pewnym czasie. 

Kolejność treningów
Kolejność odsłuchiwania nagrań jest bardzo istotna, dlatego stosuj się do przedstawionych instrukcji.
Nie zmieniaj kolejności. Na płycie znajduje się 9 treningów. Każdy z nich powinien być odsłuchiwany przez około 7-10 dni, zanim przejdziesz do odsłuchiwania kolejnego.
Jeśli wymaganą umiejętność osiągniesz wcześniej i uda Ci się dokładnie wykonywać wszystkie zalecenia lektora przez 2-3 kolejne dni, możesz przejść do następnego treningu.
Po wykonaniu całej serii treningów w zalecanej kolejności, płytę możesz stosować dowolnie w miarę swoich potrzeb i możliwości.

Kiedy nie sięgać po płytę?
Regularny trening przynosi najlepsze rezultaty. Jeśli jednak wyjątkowo źle się czujesz, masz wysoką gorączkę, jesteś silnie pobudzony, znajdujesz się pod wpływem alkoholu lub innych środków psychoaktywnych, zrezygnuj z treningu. Ćwiczenia które znajdziesz na tej płycie są bezpieczne ale w celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa         i dostosowania treningu do możliwości Twojego organizmu, skonsultuj trening z lekarzem prowadzącym. Pamiętaj: o możliwości pełnego korzystania z treningu decydujesz Ty po konsultacji z lekarzem!